..................Επιμέλεια σελίδας: Πάνος Αϊβαλής, δημοσιογράφος μέλος Δ.Σ. ΕΔΣΤΕ, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: edstellados@gmail.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~
.......................ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ Ε.Δ.Σ.Τ.Ε. – ΝΙΚΗΣ 2, Τ.Κ. 105 63, ΑΘΗΝΑ – ΤΗΛ: 210-3231562........
«Χωρίς την ιερή φλόγα του ενθουσιασμού τίποτα το σπουδαία κι ευγενικό δεν μπορεί να γίνει στη ζωή. "Γιόχαν Βόλφγκανγκ Φον Γκέτε"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....................................Δικτυακός τόπος του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών.

Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς

Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς
........................................................... - Η Ελλάδα ως Παγκόσμια Κληρονομιά Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της UNESCO

visitgreece.grhighlights

visitgreece.grhighlights
visitgreece.grhighlights

Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

“Χαμόγελο και τουριστικές υπηρεσίες”

Ο παράγοντας άνθρωπος!



Φιλοξενία δεν υφίσταται χωρίς τον παράγοντα άνθρωπο.  Η φιλοξενία και κατά συνέπεια το τουριστικό προϊόν δεν μπορεί να συσκευαστεί και να προσφερθεί σας κονσέρβα. Ο άνθρωπος είναι αυτός που δημιουργεί τις εμπειρίες και προσφέρει στην καλή ή την κακή εικόνα ενός χώρου, τόπου και υπηρεσίας.

Εμείς, οι άνθρωποι του τουρισμού, ανήκουμε σε μία μεγάλη οικογένεια, μία τουριστική οικογένεια, οπού ο καθένας μας έχει έναν ξεχωριστό ρόλο και όπως σε κάθε οικογένεια οφείλουμε να σεβόμαστε ο ένας τον άλλο γιατί διαφορετικά χάνουμε το χαμόγελο, κάτι  που είναι πάρα πολύ σημαντικό όπως μας αναφέρει η κ. Παναγιώτα Ιωακείμ στο άρθρο της Χαμόγελο και τουριστικές υπηρεσίες.

Όπως σε κάθε οικογένεια πρέπει να φροντίζουμε για τα μέλη της και να λειτουργούμε με συμβουλευτικό και υποστηρικτικό χαρακτήρα. Όταν κάποια από τα μέλη της οικογένειας λειτουργούν υποκινούμενα από το προσωπικό τους συμφέρον τότε κλονίζονται οι δεσμοί και η συνοχή, όπως μας περιγράφει η κ. Δήμητρα Δολιανίτη στο άρθρο της Ελληνικά ξενοδοχεία: Πυρετός εν μέσω κρίσης”.

Η σωστή κατάρτιση και εκπαίδευση των ανθρώπων  μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη μίας τουριστικού ενδιαφέροντος επιχείρησης και της ευρύτερης σε αυτήν περιοχή αλλά και γενικότερα του εγχώριου τουριστικού μας προϊόντος, όπως μας αναφέρει ο κ.Μάνος Ματσάκης στο άρθρο του Δεν φτάνει μόνο τοValue for Money!

Οφείλουμε να προστατέψουμε την οικογένεια μας γιατί αυτή μας στηρίζει, να αποβάλουμε κακόβουλα στοιχεία που βλέπουν το τουριστικό μας προϊόν ως μία περιστασιακή ευκαιρία κέρδους όπως μας εξηγεί η κ. Φιλία Τούντα στο άρθρο της Βιομηχανοποίηση Τουρισμού -ΣΤΟΠ!!

Έτσι θα χτίσουμε γερά θεμέλια που θα μας επιτρέψουν να αναπτύξουμε νέες μορφές τουρισμού και να επεκταθούμε σε άλλες αγορές όπως αυτή των senior travelers όπως μας περιγράφει η κ. Αγγελίνα Τσακίρη στο άρθρο της What about the seniors?

Καλή και εποικοδομητική ανάγνωση,
Hellenic Tourism Society

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου