.Επιμέλεια σελίδας: Πάνος Αϊβαλής, δημοσιογράφος μέλος Δ.Σ. ΕΔΣΤΕ, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: edstellados@gmail.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~
.......................ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ Ε.Δ.Σ.Τ.Ε. – ΝΙΚΗΣ 2, Τ.Κ. 105 63, ΑΘΗΝΑ – ΤΗΛ: 210-3231562........
«Χωρίς την ιερή φλόγα του ενθουσιασμού τίποτα το σπουδαία κι ευγενικό δεν μπορεί να γίνει στη ζωή. "Γιόχαν Βόλφγκανγκ Φον Γκέτε"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....................................Δικτυακός τόπος του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών.

Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς

Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς
........................................................... - Η Ελλάδα ως Παγκόσμια Κληρονομιά Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της UNESCO

visitgreece.grhighlights

visitgreece.grhighlights
visitgreece.grhighlights

Καλημέρα Ελλάδα..... ψηλά το κεφάλι και το ηθικό μας

Καλημέρα Ελλάδα..... ψηλά το κεφάλι και το ηθικό μας

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

1ο Συνέδριο E-Tourism & Travel Distribution for Southern Europe & Mediterranean - Conference & Expo 31 Ιαν./1 Φεβ. 2011, Αθήνα

Την επόμενη διετία σχεδόν το ήμισυ των Ευρωπαίων ταξιδιωτών θα "κλείνει" τις διακοπές του online. Η πλειοψηφία των online αγορών ταξιδιού γίνονται απευθείας από τον τελικό προμηθευτή. Οι κυριότεροι προορισμοί διακοπών στη νότια Ευρώπη και τη Μεσόγειο εξακολουθούν να εξαρτώνται από τους tour operators, αν και ορισμένες εταιρείες έχουν "αγκαλιάσει" την online τάση και υιοθετούν τους μηχανισμούς των πωλήσουν μέσω Internet, Social Media και κινητών τηλεφώνων, καθώς και άλλες στρατηγικές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και ως εκ τούτου, έχουν δει τις πωλήσεις τους να αυξάνονται, τα κόστη διανομής τους να πέφτουν και την

κερδοφορία τους να μεγαλώνει.

Πώς οι ταξιδιώτες-καταναλωτές εξελίσσουν τον τρόπο με τον οποίο κάνουν έρευνα αγοράς, επικοινωνούν και αγοράζουν τελικά το τουριστικό προϊόν, και τι θα πρέπει να κάνει ο επαγγελματίας του τουρισμού για να πετύχει τη μέγιστη κερδοφορία;

Οι εταιρείες EyeforTravel και η Travel Media Applications συνεργάζονται για τη διοργάνωση ενός συνεδρίου τον Φεβρουάριο του 2011 στην Αθήνα που θα δώσει στις τουριστικές επιχειρήσεις της Μεσογείου και της Νοτιανατολικής Ευρώπης τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το πως μπορούν να δραστηριοποιηθούν εντονότερα στο διαδίκτυο ώστε να πουλήσουν περισσότερο στους πελάτες τους online, μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και κινητών σε μειωμένες τιμές διανομής.

Οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να:
  • Ενημερωθούν για το πως οι καταναλωτές εξελίσσουν τον τρόπο που αναζητούν πληροφορίες για τα ταξίδια τους, πως επικοινωνούν και πως αγοράζουν το τουριστικό προϊόν, αλλά και να κατανοήσουν πως θα πρέπει να τοποθετηθούν στην αγορά, για μέγιστη κερδοφορία,
  • Διαχειριστούν τα δικά τους κανάλια διανομής για μέγιστο κέρδος, να γνωρίσουν πότε να πωλήσουν άμεσα και πότε από το "χαρτοφυλάκιό" τους σε διοργανωτές ταξιδίων, ταξιδιωτικά Sites και άλλα κανάλια,
  • Κατανοήσουν τον τρόπο να προωθήσουν το προϊόν τους σε όλη την τουριστική "αλυσίδα", από την έρευνα αγοράς μέχρι την αγορά,
  • Κατανοήσουν το ρόλο της διαχείρισης εσόδων στην αύξηση της αποδοτικότητας των προϊόντων τους,
  • Χρησιμοποιήσουν τα κινητά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να πετύχουν πωλήσεις συμπληρωματικών υπηρεσιών, ενώ ο καταναλωτής βρίσκεται ήδη σε διακοπές.
Αυτήν την τάση της online αγοράς θα εξερευνήσουν οι συμμετέχοντες στο συνέδριο, με τη βοήθεια 30 και πλέον ομιλητών, στελεχών και εμπειρογνωμόνων από την τουριστική βιομηχανία, οι οποίοι θα καταδείξουν, μέσα από ρεαλιστικές μελέτες περιπτώσεων, τους τρόπους με τους οποίους "συνδιάλεγονται" με τα online κανάλια.

Η εταιρεία EyeforTravel ιδρύθηκε το 1997 και ειδικεύεται στη διενέργεια αναλύσεων, ερευνών και μελετών, καθώς και στη διοργάνωση συνεδρίων με αντικείμενο την τεχνολογία και τα ταξίδια online.

Διοργανώνει 30 συνέδρια ετησίως σε όλο τον κόσμο με αντιμείμενο το internet στον τουρισμό, τα κανάλια διανομής, το marketing μέσω του web και των κινητών τηλεφώνων κ.ά. Τα συνέδρια αυτά παρακολουθούν 400 με 2000 σύνεδροι κάθε φορά. Μεταξύ των ομιλητών συμπεριλαμβάνονται κορυφαία στελέχη και επιχειρηματίες του τουρισμού και της τεχνολογίας που παρουσιάζουν θέματα στρατηγικής, καινοτομίες, και μελέτες περιπτώσεων.

http://www.traveldailynews.gr/makeof.asp?central_id=1912&permanent_id=11&gclid=CMPEnPW88aUCFZMK3wodszSBnw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου